– Trening gir meg energi

Kent Roger Tangvik. Foto Matti Pedersen

“Jeg trener av to grunner. Den første er fordi jeg ønsker og dele mest mulig av livet mitt med barna mine. Da må jeg ta vare på meg selv slik at jeg kan være et forbilde gjennom lek og idrett i oppveksten deres. Den andre er at trening gir meg energi, overskudd og ro. Jeg fungerer rett og slett bedre når jeg får trent”,

Kent Roger Tangvik, deltaker i 71 grader nord

Hvorfor trener du? Fortell oss og bli med i vår adventskalender!

Del din grunn til å trene sammen med et bilde under emneknaggen #CERGxmas på Instagram for å bli med. Hver dag fra 1.-24. desember trekker vi ut en vinner som får treningshåndduk og gymbag. På julaften trekker vi ut en hovedvinner som får en drømmedag på CERG

Følg oss på Instagram CERG_ntnu, Twitter CERG_ntnu og Facebook!

Les mer om premiene og finn konkurransereglene her!

Leave a Reply

