– Trening gir masse glede selv når det gjør litt vondt

“Å være fysisk aktiv er for meg å leve med samspillet av mine egen fysiske og mentale evner, en uendelig lang og spennende reise. Å være fysisk aktiv betyr også glede ved å oppdage nye miljøer og værforhold gjennom varierte aktiviteter. Selv som liten gutt lærte jeg at det er en fascinasjon i å teste sine grenser og at “smerte” i målrettet og hardt fysisk trening gir meg et sunt perspektiv på hva som er et sunt og verdig liv. Fysisk aktivitet gir meg indre fred og masse glede, selv når det gjør litt vondt!:)”
Johan Skullman, ekspert på friluftsliv og driver konsulentselskapet JOS Experience hvor han blant annet tester utstyr og utvikler produkter for kunder som Fjällräven, Fenix, Vattenfall og Försvarsmakten. Tidligere utviklings- og testansvarlig i det svenske forsvaret. 

Hvorfor trener du? Fortell oss og bli med i vår adventskalender!

Del din grunn til å trene sammen med et bilde under emneknaggen #CERGxmas på Instagram for å bli med. Om du har privat profil kan du i stedet laste opp bilder på vår Facebookside her!

Følg oss på Instagram CERG_ntnu, Twitter CERG_ntnu og Facebook!

Les mer om premiene og finn konkurransereglene her!

Leave a Reply

