– Jeg begynte å trene fordi jeg fikk helseproblemer

Martin Maguire“For et par år siden hadde jeg noen helseplager. Da jeg gikk til legen, sa han: ‘Det er ingenting galt med deg, du er bare altfor tjukk. Han sa at hvis jeg fortsatte livet som jeg gjorde, var jeg på tur til å få hjertesykdom eller diabetes. Jeg ble sjokkert, men det var det jeg trengte å høre. Hvis bare flere leger snakket sånn. Etter dette har jeg mistet over 15 kg og trener minst tre ganger i uken. #CERGxmas
Martin Maguire, vinner den 18 desember

Hvorfor trener du? Fortell oss og bli med i vår adventskalender!

Del din grunn til å trene sammen med et bilde under emneknaggen #CERGxmas på Instagram for å bli med. Om du har privat profil kan du i stedet laste opp bilder på vår Facebookside her!

Følg oss på Instagram CERG_ntnu, Twitter CERG_ntnu og Facebook!

Les mer om premiene og finn konkurransereglene her!

Leave a Reply

